Сторінки

Природознавство

16 березня 2020 (5 клас)
Тема "Різноманітність організмів:Рослини , Тварини"

Сіли, дітки, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько,

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.
1.Прочитати параграф 34
2.Подивіться відео про Тварин
А тепер про Рослини

3.Запам'ятайте органи рослин
4.Запишіть в робочому зошиті таблицю і заповніть її.
5. Розгадайте кросворд
МОЛОДЦІ!!! 

18 березня 2020
Тема " Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії"
1.Відгадайте загадку
В теплий дощик народився
Парасолькою накрився
Може б з лісу пострибав
Якби другу ногу мав.
                                                                                            Відгадали ?  Правильно це ГРИБ
Отже, сьогодні ми з вами розглянемо будову гриба, на які групи поділяються Гриби, а також про Бактерії, їх різноманітність та значення.
2.Запишіть в зошиті дану таблицю


Запам'ятайте! У природі поширені:

1) шапинкові гриби ( отруйні і їстівні)

2)гриби - паразити

3)цвілеві гриби

4)дріжджі

3. Перегляньте презентацію

 В зошиті письмово дайте відповідь на запитання
- Як розмножуються гриби? і яке їхнє значення.
4. Перевір свої  знання, перейди за посиланням

https://learningapps.org/1786296


5. Тіло бактерій складається з однієї клітини мікроскопічних розмірів.
Значення бактерій



6. Прочитати параграф 35. ст.156 впр.6 накреслити таблицю в зошит і заповнити.
Дякую за роботу!!!

30 березня 2020
Тема: Отруйні рослини, тварини, гриби. Практичне заняття №11. Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Учні давайте перевірим ваші знання. У Classtime для вас відкрита сесія де ви пройдете тест. Код активації я вислала вам у viber - групу.
Розпочнем вивчати нову тему.
Отруйними є рослини, тварини, гриби, які містять небезпечні для людини і тварин речовини.

Загадка

Я поганка. Я бліда.


І від мене всім біда.


Як побачите, то всюди


Обминайте мене, люди!!!


Майте ж розум і відвагу.


Я стерплю цю неповагу.


Сама ж гірко так горюю.

Що вам радість не дарую.

(бліда поганка)
Переглянемо відео -презентацію, по  виконанню практичного заняття.
Тепер відкриємо друковані зошити "Природознавство" І.О.Демічева ст.15 (чорно - білі сторіночки, тобто там де пише , "Зошит для практичних робіт" . Розгляньте на малюнках отруйні рослини, гриби і тварини, які трапляються на території України.

Зробіть завдання - складіть альбом, що міститиме малюнки найпоширеніших отруйних рослин, грибів і тварин. 
Роботи присилайте мені на почту liliagirak@i.ua


01.04.2020
Тема. Середовище життя. Чинники середовища


Слова Ю. О. Гагаріна «Облетівши Землю в кораблі-супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо зберігати і примножувати цю красу, а не руйнувати її!»

Дійсно наша Земля прекрасна. 



Наша планета – унікальна: повітря, вода, сонячне тепло і світло ідеально підходять для життя всього живого.


Запам'ятайте!






Станьте дослідниками природи ст.166 підручника.



06.04.2020
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
Періодичні зміни умов середовища. Зміни, що повторюються в навколишньому середовищі з дня на день, з року в рік через певні проміжки часу (періоди), називають періодичними. У природі нашої країни протягом року змінюються кількість надходження сонячного світла і тепла, температура повітря, опади. Змінюються відповідно пори (сезони) року — весна, літо, осінь, зима. Такі зміни називаються сезонними.
Щодоби відбувається зміна дня і ночі. Такі зміни називаються добовими.
Як ви вже знаєте, сезонні зміни зумовлені рухом Землі навколо Сонця, а добові — навколо своєї осі.
Періодичні зміни умов середовища пов'язані з рухом нашої планети навколо Сонця та навколо своєї осі.
Пригадайте, за який час Земля здійснює повний оберт навколо своєї осі і навколо Сонця.
Перегляньте відео - презентацію
Будьте захисниками природи- зробіть годівнички!!!
Підручник параграф 39 прочитати. Друкований зошит - ст.62 заповнити.

08.09.2020
Тема. Різноманітність середовища життя і пристосування організмів до життя в кожному з них

13.04.2020
Тема. Узагальнення знань з теми "Планета Земля як середовище життя організмів" ч.1

15.04.2020
Тема.Наземно - повітряне середовище.
 Живі організми населяють різні середовища життя: наземно – повітряне, водне, ґрунтове. Найрізноманітнішим за своїми умовами є наземно- повітряне середовище. 


У наземно- повітряному середовищі провідну роль серед чинників неживої природи відіграє освітленість, температура, вологість,газовий склад повітря). На відкритій місцевості, у дуплі чи печері кожного мешканця наземно- повітряного середовища оточує повітря. Кількість кисню і кисню у наземно- повітряному середовищі достатня, але буває відчутною нестача води. Особливо це відчувають мешканці посушливих районів планети. Характерною ознакою наземно- повітряного середовища є зміни температури. У нашій країні вони спостерігаються кожної пори року і впродовж доби.





22.04.2020
Тема. Водне середовище



27.04.2020
Тема. Грунтове середовище.
До основних чинників, що роблять ґрунт середовищем життя багатьох організмів, належать; вологість, температура, повітря, що заповнює порожнини між грудочками ґрунту, наявність органічних і неорганічних речовин.
Мешканці ґрунтового середовища розпушують ґрунт, роблять його проникним для вологи і повітря. Першість у цій справі, належить дощовим черв’якам. Вони розпушують, удобрюють ґрунт та поліпшують надходження у нього повітря і води.
У ґрунті розташовані корені рослин, грибниці грибів. Бактерії перетворюють відмерлі рештки організмів у гумус, або перегній. Цим вони підвищують родючість ґрунту.

29.04.2020
Тема. Взаємозв'язки між організмами.Співіснування організмів.



Немає коментарів:

Дописати коментар