16 березня 2020 (5 клас)
Тема "Різноманітність організмів:Рослини , Тварини"
Сіли, дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
1.Прочитати параграф 34
2.Подивіться відео про Тварин
А тепер про Рослини
3.Запам'ятайте органи рослин
4.Запишіть в робочому зошиті таблицю і заповніть її.
5. Розгадайте кросворд
МОЛОДЦІ!!!
18 березня 2020
Тема " Різноманітність організмів: Гриби, Бактерії"
1.Відгадайте загадку
В теплий дощик народився
Парасолькою накрився
Може б з лісу пострибав
Якби другу ногу мав.
Відгадали ? Правильно це ГРИБ
Отже, сьогодні ми з вами розглянемо будову гриба, на які групи поділяються Гриби, а також про Бактерії, їх різноманітність та значення.
Отже, сьогодні ми з вами розглянемо будову гриба, на які групи поділяються Гриби, а також про Бактерії, їх різноманітність та значення.
2.Запишіть в зошиті дану таблицю
6. Прочитати параграф 35. ст.156 впр.6 накреслити таблицю в зошит і заповнити.
Запам'ятайте! У природі поширені:
1) шапинкові гриби ( отруйні і їстівні)
2)гриби - паразити
3)цвілеві гриби
4)дріжджі
3. Перегляньте презентацію
В зошиті письмово дайте відповідь на запитання
- Як розмножуються гриби? і яке їхнє значення.
4. Перевір свої знання, перейди за посиланням
https://learningapps.org/1786296
5. Тіло бактерій складається з однієї клітини мікроскопічних розмірів.
https://learningapps.org/1786296
5. Тіло бактерій складається з однієї клітини мікроскопічних розмірів.
Дякую за роботу!!!
30 березня 2020
Тема: Отруйні рослини, тварини, гриби. Практичне заняття №11. Ознайомлення з
найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Учні давайте перевірим ваші знання. У Classtime для вас відкрита сесія де ви пройдете тест. Код активації я вислала вам у viber - групу.
Розпочнем вивчати нову тему.
Отруйними є рослини, тварини, гриби, які містять небезпечні для людини і тварин речовини.
Зробіть завдання - складіть альбом, що міститиме малюнки найпоширеніших отруйних рослин, грибів і тварин.
Роботи присилайте мені на почту liliagirak@i.ua
27.04.2020
Тема. Грунтове середовище.
Розпочнем вивчати нову тему.
Отруйними є рослини, тварини, гриби, які містять небезпечні для людини і тварин речовини.
Загадка
Я поганка. Я бліда.
І від мене всім біда.
Як побачите, то всюди
Обминайте мене, люди!!!
Майте ж розум і відвагу.
Я стерплю цю неповагу.
Сама ж гірко так горюю.
Що вам
радість не дарую.
(бліда поганка)
Переглянемо відео -презентацію, по виконанню практичного заняття.
Тепер відкриємо друковані зошити "Природознавство" І.О.Демічева ст.15 (чорно - білі сторіночки, тобто там де пише , "Зошит для практичних робіт" . Розгляньте на малюнках отруйні рослини, гриби і тварини, які трапляються на території України.
Роботи присилайте мені на почту liliagirak@i.ua
01.04.2020
Тема. Середовище життя. Чинники середовища
Слова Ю. О. Гагаріна «Облетівши Землю в
кораблі-супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо
зберігати і примножувати цю красу, а не руйнувати її!»
Дійсно наша Земля прекрасна.
Наша планета –
унікальна: повітря, вода, сонячне тепло і світло ідеально підходять для життя
всього живого.
Запам'ятайте!
Станьте дослідниками природи ст.166 підручника.
06.04.2020
Тема. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
Періодичні зміни умов середовища. Зміни, що повторюються в навколишньому середовищі з дня на день, з року в рік через певні проміжки часу (періоди), називають періодичними. У природі нашої країни протягом року змінюються кількість надходження сонячного світла і тепла, температура повітря, опади. Змінюються відповідно пори (сезони) року — весна, літо, осінь, зима. Такі зміни називаються сезонними.
Щодоби відбувається зміна дня і ночі. Такі зміни називаються добовими.
Як ви вже знаєте, сезонні зміни зумовлені рухом Землі навколо Сонця, а добові — навколо своєї осі.
Періодичні зміни умов середовища пов'язані з рухом нашої планети навколо Сонця та навколо своєї осі.
Пригадайте, за який час Земля здійснює повний оберт навколо своєї осі і навколо Сонця.
Перегляньте відео - презентацію
Будьте захисниками природи- зробіть годівнички!!!
Підручник параграф 39 прочитати. Друкований зошит - ст.62 заповнити.
08.09.2020
Тема. Різноманітність середовища життя і пристосування організмів до життя в кожному з них
13.04.2020
Тема. Узагальнення знань з теми "Планета Земля як середовище життя організмів" ч.1
15.04.2020
Тема.Наземно - повітряне середовище.
Живі
організми населяють різні середовища життя: наземно – повітряне, водне,
ґрунтове. Найрізноманітнішим за своїми умовами є наземно- повітряне середовище.
У наземно- повітряному
середовищі провідну роль серед чинників неживої природи відіграє освітленість,
температура, вологість,газовий склад повітря). На відкритій місцевості, у дуплі
чи печері кожного мешканця наземно- повітряного середовища оточує повітря.
Кількість кисню і кисню у наземно- повітряному середовищі достатня, але буває відчутною
нестача води. Особливо це відчувають мешканці посушливих районів планети.
Характерною ознакою наземно- повітряного середовища є зміни температури. У
нашій країні вони спостерігаються кожної пори року і впродовж доби.
22.04.2020
Тема. Водне середовище
27.04.2020
Тема. Грунтове середовище.
До основних чинників, що роблять ґрунт середовищем життя багатьох організмів, належать; вологість, температура, повітря, що заповнює порожнини між грудочками ґрунту, наявність органічних і неорганічних речовин.
Мешканці ґрунтового середовища розпушують ґрунт, роблять його проникним для вологи і повітря. Першість у цій справі, належить дощовим черв’якам. Вони розпушують, удобрюють ґрунт та поліпшують надходження у нього повітря і води.
У ґрунті розташовані корені рослин, грибниці грибів. Бактерії перетворюють відмерлі рештки організмів у гумус, або перегній. Цим вони підвищують родючість ґрунту.
29.04.2020
Тема. Взаємозв'язки між організмами.Співіснування організмів.










Немає коментарів:
Дописати коментар