Сторінки

Хімія 8 клас

12.03.2020
Тема. Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.
1.Пригадаємо хімічні властивості лугів

2. Вивчимо хімічні властивості нерозчинних основ

3.Завдання. Використовуючи    опорні  схеми   для  лугів  та  нерозчинних  основ, порівняйте   їх  властивості  і  заповніть  таблицю.

Властивості
Луги
Нерозчинні  основи

Відмінні







Спільні






Можна скористатися підручником (Н.М.Буринська) ст.106 табл.10
4.Перегляньте презентацію



Презентація на тему: "Використання основ" from vvbalanenko

Випишіть з презентації де використовують основи.
5.Перевір свої знання



6.Добування основ
В зошиті запишіть рівняння реакції які ви бачили на відео.




Робите фото з таблицею і рівняннями висилаєте мені на почту liliagirak@i.ua 
Чекаю вас на онлайн зв'язку Zoom.

17.03.2020
Тема. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами.
Луги і більшість нерозчинних основ взаємодіють з кислотами і не взаємодіють з представниками свого класу. Кислоти взаємодіють з основами і не взаємодіють з іншими кислотами. Перевіривши експериментально з якими речовинами взаємодіє дана речовина, а з якими – ні, можна з упевненістю сказати: до класу основ, чи до класу кислот вона належить. Це загальне правило. 
Амфотерністю - називається здатність речовин виявляти основні або кислотні властивості залежно від природи сполуки, з якою вони взаємодіють.
1.Демонстрація

Дослід 1. У колбу наллємо розчин цинк сульфату й додаватимемо невеликими порціями розчин натрій гідроксиду до видимих змін. Що спостерігаємо? (утворення осаду)
Рівняння реакції: ZnSO4 + 2NaOH = Zn(OH)2↓ + Na2SO4 



Дослід 2 .Амфотерні властивості алюміній гідроксиду.


Амфотерні гідроксиди реагують з лугами не лише в розчині, а й у розплаві:

                                                                           t0

                                         Zn(OH)2 + 2 NaOHNa2ZnO2 + 2H2O          

                  як кислота  (H2ZnO2)                         натрій цинкат

Утворена сіль має двовалентний кислотний залишок  ZnO2(ІІ). Наявність у ньому Цинку доводить, що при сплавлянні з лугом цинк гідроксид виявив властивості кислоти.

Висновок. Проведені досліди свідчать, що поділ складних неорганічних речовин на оксиди, кислоти, основи, солі не позбавлений винятків. Трапляються речовини зі змішаними властивостями – амфотерні оксиди, гідроксиди.

2. Запам'ятайте
Отже, до амфотерних оксидів належать: Al2O3, BeO, ZnO, PbO, Cr2O3, Fe2O3.
До амфотерних гідрокидів: Al(OH)3, Be(OH)2, Zn(OH)2, Pb(OH)2, Fe(OH)3.
3.Виконайте вправу в зошиті. Підручник ст.116 ,  впр.2, 3.
Зроблені завдання висилайте на почту. 



19.03.2020
Тема. Розв'язування задач




Переглядаємо відео і виконуємо завдання в зошиті, виникають запитання дзвоніть по Zoom.
Завдання присилаєте мені на почту!


31.03.2020
Тема. Контрольна робота " Оксиди. Кислоти. Основи"
Зустрічаємось згідно розкладу на третьому уроці 11.00год. в Zoom.

02.04.2020
Тема.Фізичні властивості середніх солей.
Солі – це тверді кристалічні речовини різного кольору, мають різну розчинність.Найбільш розчинні нітрати та солі Натрію та Калію.
Солі - це складні речовини, до складу яких входять йони металічного елемента і кислотні залишки. 
Склад і назви солей
Завдання: параграф 31 прочитати, ст119 1-3 письмово.

07.04.2020
Тема.Хімічні властивості середніх солей


Ми з вами вже знаємо, що солі - це складні речовини.  

Солі тверді речовини, деякі мають характерне забарвлення, різна розчинність: розчинні, нерозчинні, малорозчинні. 





Завдання: параграф 32 - опрацювати, ст.122 впр.3,4,5


09.04.2020
Тема. Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук.


Генетичний зв’язок — це зв’язок між речовинами різ­них класів, що ґрунтується на взаємоперетворенні речо­вин і показує походження одних речовин від інших.


Знання генетичних зв’язків пояснює різноманітність класів неорганічних сполук і речовин у природі, відкриває перед уче­ними перспективи створення нових речовин.







Завдання: параграф 35 прочитати, ст.130 впр.2,3.

14.04.2020
Тема. Загальні способи добування оксидів, основ, кислот, солей
Завдання: ст.125 впр1,2 в підручнику зробити письмово в зошит.

16.04.2020
Тема. Практична робота №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

Немає коментарів:

Дописати коментар